Aprenem amb les BEE BOT

Amb la maleta pedagògica de les BEE BOTS cedida pel CRP de Santa Coloma de Gramenet hem treballat el primer trimestre d’aquest curs.

Les Bee bot son uns robots en forma d’abella. Per poder-se desplazar s’han d’activar les fletxes que la faran moure’s endavant-endarrera, a la dreta, a l’esquerra… A partir de reptes, de provar i jugar s’aprenen molts aspectes de lateralitat, relació amb l’espai, raonament lògic, treball en equip…

Mireu què bonica tenim l’escola

🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌟🌲🌟🌲🌟

Decoració feta pels alumnes i professionals de l’escola.
(per veure la presentació més gran cliqueu al quadrat de la barra de baix)

🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌲🌟🌟🌲🌟🌲🌟

L’ESCOLA LES PALMERES ENS FA UNA VISITA!

Aquest curs, la classe dels Detectius i les Inspectores de l’Escola Les Palmeres ha decidit fer un projecte de construcció de cabanes amb canyes.

Van descobrir que al pati de la nostra escola teníem moltes canyes de Bambú i es van posar en contacte amb nosaltres via correu electrònic.

La Brigada de l’Ajuntament va venir a tallar-les  el dimarts 17 de novembre i les vam reservara un racó de l’hort. Després d’uns quants correus ens vam posar d’acord i les inspectores i els Detectius de les Palmeres van venir a recollir-les el passat divendres dia 20 de novembre a les 9h del matí.

Van tenir una bona feinada, però treballant per equips van fer uns quants farcells i es van endur gairebé 40 canyes ben llargues.

Ens ho vam passar molt bé  i a sobre ens van ajudar a fer neteja del jardí.

Ens encanten aquestes visites!

Escola Les Palmeres, esperem veure el resultat final de les cabanes!

Agraïment COMISSIÓ SOCIAL TUGSAL

DONACIÓ DE LA COMISSIÓ SOCIAL TUGSAL

El passat 19 de novembre, la Comissió Social de l’Empresa s’autobusos TUGSAL va venir a fer-nos entrega d’un lot  de material de Protecció i  Prevenció de la  COVID19 valorat en 1000€.

El lot de productes contenia: mascaretes FPP2, mascaretes quirúrgiques d’un sol ús, paper de mans, sabó de mans, gel hidroalcohòlici  líquid neteja superfícies.

En aquests moments complicats que estem vivint a nivell social i sanitari, des del CEE Josep Sol  volem agrair la col·laboració i suport que ens han facilitat amb la donació del material.

A l’escola ens anirà molt bé ja que tota protecció és benvinguda!

Som un equip de gairebé 60 persones que intervenen amb els alumnes i l’ús de mascaretes FPP2 és bàsic per a protegir-nos i protegir-los a ells i les famílies.

Des de tota la Comunitat Educativa (alumnat, docents, professionals d’atenció educativa, famílies,  PAS, monitors, cuineres del menjador i servei de neteja) del CEE Josep Sol volem agrair la donació del material i tot l’esforç que ha realitzat la Comissió Social de TUGSAL ja que mai s’obliden de nosaltres i sabem que podem comptar sempre amb el seu suport.

Moltes gràcies per tot.

Alumnat, Claustre, Famílies, PAS del CEE Josep Sol i Rodríguez

Santa Coloma de Gramenet

REUNIONS FAMÍLIES

Aquest curs les entrevistes seran en les aules de tutoria AMB CITA PRÈVIA.

La direcció de l’escola us comunicarà l’hora de la reunió de cada alumne/a.

INFANTIL DIJOUS 10 DE SETEMBRE CITA PRÈVIA
PRIMÀRIA DIMECRES 9 DE SETEMBRE CITA PRÈVIA
SECUNDÀRIA DIMARTS 8 DE SETEMBRE CITA PRÈVIA

Qualsevol aclariment truqueu a l’escola:

93- 391 35 11

Direcció del CEE Josep Sol i Rodríguez