Instal·lacions

El nostre centre es distribueix en tres plantes. Cada planta té dos espais ben delimitats, un on trobem les aules dels alumnes i un altre on hi ha espais de treball destinats a diferents activitats. A cada planta trobem també un espai de treball individual. A la planta més alta trobem els despatxos.

El centre compta amb uns espais d’ús comú i d’altres d’ús més específic. A l’interior trobem els menjadors, una sala de fisioteràpia, la infermeria, una sala de psicomotricitat, una sala d’audiovisuals amb zona d’estimulació visual, dues sales d’informàtica, un gimnàs, una sala d’estimulació multisensorial, l’aula de música, tres aules de logopèdia,tallers de manipulació, fusta i domèstica, una sala de dormir,  una piscina, una sala d’actes

A l’exterior hi ha l’hort,  un sorral, una pista de bàsquet i una pista de futbol.

Aquests espais esdevenen part dels diferents projectes educatius, el que fa que no tots els alumnes en facin ús de tots ni de la mateixa manera. Els diferents espais són considerats llocs de treball, pel que els alumnes en fan ús sempre i quan les seves necessitats i característiques es recullin en el pla de treball pertinent.