Menjador

El centre disposa de servei de menjador amb cuina pròpia. Gestionat per l’empresa “Com a casa -Menjadors escolars”

Els menús estan revisats per una nutricionista i s’adeqüen a les necessitats de cada alumne.

Els alumnes que dinen al centre ho fan en dos torns:

1. El primer torn dina de 12:30 a 13h. En aquesta franja horària dinen els més petits de l’escola, juntament amb aquells altres alumnes que presenten unes necessitats específiques en l’àmbit de l’alimentació.
  2. El segon torn dina de 13 a 14h. En aquesta franja dinen els alumnes més autònoms de l’escola.

En totes dues franges intervenen un grup de monitors i monitores que, des de l’inici de curs, es coordinen amb el tutor o tutora d’aula per tal de vetllar pel seguiment i la programació de l’alumne/a.

Aquest curs hi ha un total de 32 monitors i monitores.

En aquest enllaç trobareu el Menú