Serveis Externs

Al nostre Centre comptem amb l’assessorament i intervenció de diferents serveis externs. Aquests valoren i atenen els alumnes en funció dels criteris que aquests mateixos serveis estipulen.

Els serveis que intervenen actualment al nostre centre són:

Serveis Educatius de Santa Coloma, que inclou EAP i CRP.

Des de l’EAP s’ofereixen els serveis de Psicopedagogia, Fisioteràpia i Treballadora Social. Cada àmbit d’intervenció es valora de forma individual

Des del CRP s’oferta formació específica i material pedagògic innovador.

CSMIJ. Atén aquells alumnes i famílies que, segons els seus criteris, són susceptibles de rebre assessorament i/o intervenció directa. Assessora els diferents professionals del centre per millorar la seva intervenció educativa.

CREDV CRE-ONCE. Atén aquells alumnes i famílies que, segons els seus criteris, són susceptibles de rebre assessorament i/o intervenció directa. Assessora els diferents professionals del centre per millorar la seva intervenció educativa.