Kinesiologia al Josep Sol: Ens posem a punt!

Què és?

Un recurs educatiu  per aprendre a viure amb benestar.

Una tècnica motriu molts senzilla que utilitza uns exercicis específics per facilitar el treball òptim del cervell, estimulant les connexions dels dos hemisferis cerebrals (dret-esquerre). I les zones frontal-occipital.             Per a què serveix?

• Facilitar els aprenentatges i les habilitats personals
  • Millorar d la respiració.
  • Afavorir la relaxació i alliberar les tensions corporals
  • Millorar l’equilibri corporal i la coordinació òculo –manual
  • Aprenentatge d’hàbits corporals saludables per tal de no sobrecarregar la columna vertebral.

Què treballem?

• La kinesiologia escolar és una activitat que fem i que contribueix a incorporar en la vida quotidiana un seguit d’hàbits saludables.
  • La incorporació en el dia a dia d’aquestes pràctiques és  per a millorar la salut i el benestar d l’alumnat.

Avantatges de 4  exercicis

• Beure ‘aigua, és conductora de l’energia elèctrica i química entre el cervell i el sistema nerviós. Facilita l’emmagatzematge i la recuperació de la informació.

• Pel què fa a l’exercici dels botons del cervell, activa el cervell i millora la interrelació entre l’hemisferi i el costat oposat del cos. Millora el moviment ocular per creuar la línia mitja i la coordinació entre ull-mà: lectura i escriptura

• En l’exercici conegut com a marxa creuada, s’activen simultàniament els dos hemisferis i es potencia el creuament de la línia central, visual, kinestèsica i tàctil.

• I finalment, l’exercici dels Ganxos de Cook, connecta alhora els circuits energètics del cos i activa l’energia elèctrica. Activa el cervell per millorar la concentració i augmenta l’atenció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *