DISCO PATI

Les estones de pati són un espai útil per promoure la socialització i participació.

Cada dia hem organitzat en un espai delimitat una mini-disco per tots aquells alumnes que vulguin escoltar i/o ballar. És una activitat que es fa amb els nens de primària primer i segons cicle.

Amb aquesta activitat afavorim l’expressió corporal, la coordinació de moviment… alhora que es potencien les interaccions personals en el moment que alguns alumnes decideixin fer un ball conjunt. També, simplement una estona per gaudir  amb la música.

El disco- pati promou la socialització i permet adquirir hàbits socials.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *