Aportació de l’Obra Social, La Caixa

Durant els anys 2016, 2017 i 2018, l’Obra Social de la Caixa  ha col·laborat i col·labora econòmicament en diferents projectes del Centre,  gràcies en part, a la implicació i disponibilitat de la directora  de  l’oficina del Carrer Sant Jeroni, Montse de Andrés, i en general la de tots els empleats de la mateixa.

Amb aquestes donacions el centre escolar:

• ha pogut millorar les instal·lacions dels teatre, hem canviat el terra de l’escenari, hem comprat una taula digital de llums e instal·lat tres projectors de llums tricolors i un canó de seguiment, millores que ens donen moltes possibilitats en l’escenografia i de les activitats i representacions que realitzem amb els alumnes.

• hem comprat més elements per la sala d’Estimulació sensorial, com una “Dutxa de Fibres Òptiques”, la instal·lació de dos reguladors de llum, adquisició de més material…

• hem habilitat una saleta de treball individual, amb un revestiment acollidor per poder seure i fer sessions individuals còmodament.

• i durant dos cursos seguits, l’obra social de la Caixa ha cobert les despeses del Projecte d’Intervenció assistida amb gossos del Centre, que permet que 14 grups d’alumnes de l’escola puguin gaudir setmanalment o quinzenalment de sessions dinamitzades per dues terapeutes (Marta i Patrícia de l’empresa Wild Souks Assisted animal therapy) i el seus gossos Seti i Ohama.

Les millores que hem pogut realitzar gràcies a la col·laboració de l’Obra social de la caixa, milloren la qualitat de les instal·lació i el gaudi dels nostres alumnes i professionals, treballar en bones condicions i amb el material adequat optimitza els resultats.

Durant el mes d’abril, dins del context de la “Setmana social de la Caixa”,  acollim els empleats    voluntaris que volen  participar a les  activitats que realitzem amb  els nostres alumnes i conèixer millor el nostre centre .

Desitgem que aquesta col·laboració tant  interessant i profitosa continuï en proper curs!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *