Transport Escolar

NORMATIVA:

El transport de l’escola depèn del Consell Comarcal, al setembre, un cop es comuniquin les parades, si hi ha hagut algún canvi en la parada del votre fill/a ens posarem en contacte amb vosaltres.

Pel bon funcionament del servei es requereix que tothom sigui puntual a la seva parada i en l’hora assignada.

Qualsevol incidència que hi hagi amb el transport s’ha de fer arribar a l’escola per tal que la pugem traspassar al Consell comarcal.

AJUDES I GRATUÏTATS:
  • Alumnes amb gratuïtat: tots els alumnes de fora del municipi de Cerdanyola, tenen el transport gratuït, ja que l’assumeix el Departament d’Educació, perquè s’han de desplaçar fora del seu municipi.
  • Alumnes sense gratuïtat: les famílies de Cerdanyola que en vulguin fer ús hauran d’omplir la sol·licitud i fer-la arribar a l’escola per a poder tramitar-la. Si en el transport hi ha places, li serà assignada una però la família haurà de fer-se càrrec de l’import del transport.