Salut

Dietes, malalties i medicacions:

En cas que el vostre fill /a pateixi algun tipus d’al·lèrgia (aliments, medicaments…), cal que ho comuniqueu al seu tutor/a el més aviat possible, a la fitxa mèdica que ens heu de fer arribar, especificant molt clarament els efectes que produeix .També cal que ens féssiu arribar un informe del seu pediatre o metge de capçalera que ho especifiqui.

Mentre el vostre fill/a estigui superant un procés de malaltia que es consideri contagiós, per les persones i companys que l’envolten, serà convenient que sigui el metge que decideixi quan no hi ha risc de contagi i pot reincorporar-se a l’escola.

Les medicacions cal donar-les a casa. Si això no és possible per qüestions d’horari, cal una recepta del metge especificant el medicament, la dosi i les hores en què cal administrar-la. Les medicacions que s’han d’administrar cada 12h o 24h caldrà que es donin sempre a casa.
Els professionals del centre no podran administrar cap medicament que no vingui acompanyat d’una prescripció mèdica.

En el cas que el vostre fill/a necessiti alguna dieta especifica, cal portar a l’escola el paper del metge on consti els tipus d’aliments que pot o no pot menjar.