Experimentem amb lavanda!

Els infants del grup blanc han gaudit durant diversos dies d’una proposta d’experimentació i descoberta de la lavanda. A través de diferents activitats sensorials, els nens i nenes han pogut apropar-se a aquesta planta aromàtica des dels sentits i l’exploració directa.

La primera part de la proposta es va dur a terme a l’hort de l’escola, on els infants van observar i descobrir la lavanda en el seu entorn natural. Durant les sessions, van poder tocar les flors, van olorar el seu aroma característic i van poder relacionar el seu color amb altres elements, tot afavorint moments de descoberta, comunicació i connexió entre ells.

Després de l’experimentació, cada infant va participar en l’elaboració d’unes petites bossetes de tela amb lavanda per emportar-se a casa. Aquesta activitat els ha permès viure una experiència sensorial significativa, i gaudir d’aquesta vivència.

Carnestoltes 2025: Creativitat, alegria i moltes disfresses!

A finals de febrer va arribar un dels moments més esperats del curs: l’arribada de sa Majestat Carnestoltes! Va omplir l’escola d’alegria, colors i moltes ganes de festa. Ha estat una setmana plena d’activitats divertides, on grans i petits hem gaudit intensament de cada moment.

Des de tallers de màscares fins a sessions de maquillatge, hem deixat volar la imaginació i la creativitat. També vam compartir un deliciós esmorzar comunitari per celebrar el Dijous Llarder, gaudint de bons moments junts.

Un dels moments més especials va ser l’obra de teatre, que ens va fer riure i somiar. I per acabar la setmana, vam celebrar la gran rua de Carnestoltes, oberta a les famílies, on tots vam lluir les nostres disfresses i vam gaudir d’una festa final plena de música, ball i diversió.

La Bella Quaresma va posar punt final a la festa i ens va convidar a gaudir de noves activitats.

Una setmana inoblidable que ens ha deixat grans records i moltes ganes de repetir! 🎭🎉

SORTIM A PASSEJAR

EL Grup blanc i Blau fosc sortim a passejar pel voltant de l’escola per veure el paissatge de l’hivern.

Segon itinerari: descobrint nous camins amb circuits plens de diversió

Aquest trimestre, els infants del segon itinerari han explorat circuits plens de reptes i diversió. A través del joc i el moviment, han treballat habilitats com els desplaçaments, l’equilibri, la coordinació i la manipulació d’objectes, sempre amb un somriure als llavis.

Els circuits han estat dissenyats per adaptar-se a les seves necessitats, oferint suports visuals i moments per a l’autonomia. Cada obstacle superat ha estat una oportunitat per descobrir noves maneres de moure’s i créixer.

Més enllà del moviment, ens hem divertit molt! I això és només el principi del camí!

El grup Blanc juga a enderrocar un castell!

El grup Blanc juga a enderrocar un castell a la sessió de Psicomotricitat! Si voleu veure el vídeo, cliqueu a sobre de la primera imatge i així podreu veure que bé s’ho passen!

El mural de primavera del grup Blanc

La classe del grup Blanc ha estat treballant la primavera. Hem treballat la part del temps i els colors vius, utilitzant diferents materials com: temperes, gomets adhesius, pinzell, punxó, goma eva, esponja… amb tot això hem buscat que a través de la manipulació treballin la motricitat fina, la seva creativitat i que puguin veure els seus resultats. Aquí teniu el nostre mural!

El carnestoltes al Grup Blanc

Benvolguts pares,
Som el grup Blanc i hem treballat el Carnestoltes fent una manualitat. Hem decorat màscares.
Hem començat pintant-les amb una de les diverses tècniques pictòriques com és la d’impregnar una esponja amb pintura per tal d’incentivar la seva creativitat. Desprès les han decorat amb gomets treballant la seva motricitat fina amb la tècnica anomenada pinces. Per últim les hem vernissat per que quedessin més boniques.
Us hem posat tal com han quedat.