Festa de la Primavera al Jeroni!

El divendres 19 d’abril, tot l’alumnat de l’escola es va preparar uns balls per ensenyar a les famílies que ens venien a visitar! Es van esforçar molt perquè els seus familiars gaudissin molt de la festa de la primavera del Jeroni. A continuació, clicant als títols de sota, podeu veure diferents vídeos de les actuacions que es van fer aquell dia, com també un carrusel de fotos!

Va ser una tarda genial! (Entreu dins l’article per veure-les en mida gran)

Aquí les fotos!

Educació Física fora de l’escola!

A les sessions d’Educació Física també aprofitem per sortir a fer passejades per l’entorn. És una bona activitat per poder fer una mica d’activitat física, conèixer l’entorn de l’escola i també, per treballar altres aspectes com per exemple, l’autonomia al carrer.

A continuació, podeu veure com l’alumnat del grup Groc va gaudir d’una estona fora de l’escola. Els hi va encantar i va ser un passeig molt agradable, on van poder observar les flors que surten a la primavera i el paisatge tan bonic que tenim al voltant de l’escola.

Educació Física

L’esport mai para!

A l’escola seguim treballant les diferents habilitats motrius, coneixent les diferents parts del cos, les seves possibilitats de moviment i divertint-nos amb jocs diversos.

Com podreu veure a les imatges, ens proposen diferents reptes de desplaçaments, força i equilibri en els circuits de psicomotricitat. També ens encanta el saltador i treballar la punteria a través del llançament de pilotes de colors. Posteriorment, en alguns grups també treballem els hàbits higiènics que comporta fer activitat física.

Ens encanta fer esport i adquirir hàbits saludables!

Carnestoltes 2024

Hola famílies!

Com ja sabeu, la setmana passada vam concloure la setmana boja amb la festa de carnestoltes. Tot i que va ser un dia passat per aigua, nosaltres vam poder lluir les nostres disfresses. Tant a mestres com a alumnes ens va saber molt de greu que no poguéssiu venir a gaudir de la xerinola que teníem preparada, i és per això que a continuació us compartirem unes quantes fotografies on podreu veure les disfresses que vam preparar.

Esperem que us agradin i desitgem poder-vos tenir amb nosaltres a les pròximes celebracions.

Fins ben aviat!