Bombers a l’escola!

Avui els bombers de Lleida han vingut l’escola a realitzar una sessió de detecció i prevenció d’incendis a la llar als alumnes de secundària.

Durant  la xarrada els alumnes han adquirit diferents conceptes referents a la cura de la llar per evitar accidents que puguin desencadenar incendis. També hem après com s’ha d’actuar davant de diferents situacions de perill.

Ha estat una trobada interessant, ja que tots els joves han estat predisposats en participar, aprendre i descobrir noves eines i estratègies en cas d’incendi.