CICLES DE CONFERÈNCIES

Aquest curs hem iniciat una activitat formativa per a tota la comunitat educativa de l’Escola Esperança. Es tracta del Cicle de Conferències, que es realitza quinzenalment els dimecres, amb l’objectiu d’oferir a l’equip docent de l’escola petites càpsules formatives, al voltant de temàtiques rellevants en el nostre dia a dia a l’escola.
Fins ara, hem comptat amb la participació de la Pilar Pàmies del CRETDIC, qui ens va oferir una conferència i assessorament al voltant del Mètode TEACCH, i junt amb la Isabel Fernández, actual directora de l’Escola i antiga coordinadora del SEETDIC Lleida, sobre el Trastorn de l’Espectre Autista / Asperger. En l’últim cicle de conferències, impartit per la Isabel Fernández, es van tractar els trastorns de conducta. Us en deixem un petit tastet a través del PowerPoint (feu clic AQUÍ), ja que pensem que pot ser útil tant per a les famílies, com per a la resta de professionals, i la ciutadania també.
Les pròximes setmanes, tenim previst aprofundir en l’acompanyament al dol, gràcies a Míriam Blanch i l’Ester Segura.