Benvinguts i benvingudes a la pàgina web del

Centre d’Educació Especial Esperança

Plantem aromàtiques

Xipi va a l’escola

Ahir ens va visitar la Lola, una gossa molt simpàtica.

Dia de l’Educació Física al carrer

El dijous 25 d’abril, es celebrava el Dia de l’Educació Física al Carrer (cartell DEFC 2019.) Per motius meteorològics, l’Escola Municipal de Jardineria i el CEE Esperança, ho han celebrat avui dia 2 de maig. Tots dos centres, han organitzat una jornada plena d’esports alternatius al Parc de l’aigua. En aquesta jornada han participat gairebé 40 estudiants que a més de fer nous amics, compliran amb l’objectiu d’aquesta jornada: mostrar als veïns com és l’actual Educació Física. Una assignatura del tot integral i integradora per a tots i totes i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un estil de vida actiu. Val a dir, que aquesta 4a edició han participat 229 centres educatius d’arreu de Catalunya i 22360 participants.

RACÓ DE LECTURA

Aquest últim trimestre estrenem un nou racó a la nostra escola, on alumnes i professionals hi paren l’orella i dediquen tota l’atenció. BONA LECTURA!!

SANT JORDI A LES AIS

Aquest dimarts els alumnes de primària de les AIS han celebrat la festa de Sant Jordi, fent diferents activitats com l’elaboració de punts de llibre, roses de pasta de full. També hem gaudit de la nostra nova adquisició:la maleta viatgera, la qual vam omplir abans de vacances amb llibres que van triar els mateixos alumnes.

LA MONA!

ANEM A LA LUDOTECA

FEM NEU DE COLORS

Feu click sobre la imatge per veure el curtmetratge!

#okmobil    #mobilenpositiu

CaRnAvAL

TORNEIG DE BÀSQUET

Museu de l’aigua

Sortida al Roda Roda

EXPERIMENTS!

Visita la nostra pàgina d’experiments! els darrers que hem fet són:

Maizena (Clica aquí)

Plantem la pinya! (clica aquí)

Inflem globus!:

CONCURS DE DIBUIX DELS REIS MAGS(Cliqueu sobre la imatge)

NADAL A LES AIS!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO!

PROJECTE SOM ARQUITECTES AIS!Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo

Taller de jocs amb material reciclat

EXCURSIÓ AL XOP

L’Esperaça ha guanyat el Concurs de còctels sense alcohol!

Amb motiu de la celebració el dia 15 de novembre del Dia mundial sense alcohol, des de l’Ajuntament de Lleida es va organitzar un concurs de còctels sense alcohol, per tal de promoure un esperit crític envers el consum d’alcohol i generar alternatives, especialment entre els joves.

En aquest concurs es van premiar tres còctels. El primer i el segon premi van anar per l’escola Esperança, amb els còctels: “Gelsindil” i “Tropical còctel”.

Castanyada

Halloween!!

Cliqueu per veure el video

Visitem la fira de Sant Miquel!