FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!

SANT JORDI BALLA, BALLA, BALLA

Avui és Sant Jordi, i per poder gaudir el dia una mica més a prop vostre, els professors i professores del CEE Esperança us hem preparat aquesta sorpresa per celebrar la Diada.

És el conte cooperatiu que vàreu fer tots i totes vosaltres l’any passat per Sant Jordi! Sou uns artistes!

Esperem que us agradi! Us trobem molt a faltar i esperem poder veure’ns i abraçar-nos molt aviat!

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!

COM TREBALLAR L’AUTONOMIA DES DE CASA?

Avui us deixem unes propostes d’activitats dirigides a treballar l’autonomia dels infants i joves amb NESE.

MANUALITAT SOLIDÀRIA

Suma’t a la iniciativa “Tot anirà bé”.

ACTIVITATS PER AL DIA A DIA

Us deixem un recull d’activitats que es poden anar repetint o realitzant diàriament ja que, ho formen part de la vida diària o estaran disponibles al llarg de tots aquests dies.

ALGUNES RECOMANACIONS PER UN CONFINAMENT AMB INFANTS I JOVES AMB NESE

Us deixem algunes recomanacions per tal de que el confinament amb els/les vostres fills i filles es faci una mica més senzill. Sabem que són moltes hores dins a casa però intentarem ajudar-vos amb tot allò que puguem.

ACTIVITATS EN FAMÍLIA PER FER A CASA

#JOEMQUEDOACASA

Degut a la situació actual en la que ens trobem els centres educatius i l’afectació que això pot tenir per a les famílies, des de la nostra escola volem aportar el nostre granet de sorra per fer passar els dies a casa de la millor manera possible gaudint en família. Així, a partir de dilluns, cada dia publicarem a les nostres xarxes propostes d’activitats per fer a casa amb els més menuts i menudes.

Podeu trobar el recopilatori d’activitats a la maleta q apareix a la barra esquerra de la nostra pàgina web.

També ens podeu trobar a:
Facebook: CEE Esperança Lleida
Instagram: @cee.espe.lleida
Twitter: @CeeEsperanca
You Tube: Cee Esperança

POSA’T LA GORRA

El divendres 24 de gener, Sabir va rebre el premi per la seva participació al concurs de posat la gorra, organitzat per AFANOC.

TRUITA DE PATATA

Avui per berenar el grup 2 hem cuinat una truita molt bona.

LUDOTECA DE LA BORDETA

Avui el grup 2 hem anat a la ludoteca de la Bordeta, per un dia hem fet de cuiners, super herois…

BENVINGUT CURS 19-20!!
“És el moment d’anar cap endavant, de no parar i no perdre força.
És el moment de ser qui vulguis ser, d’aprofitar l’impuls que tens i és el teu moment d’anar cap endavant, de no parar i no perdre força.
És el teu moment d’aprofitar l’impuls que has agafat.”
Avstral
PISCINA!

JA HEM COLLIT ELS PRIMERS ENCIAMS DEL NOSTRE HORT
I UN SISTEMA NOU DE REG!!

CURSA D’ORIENTACIÓ AMB ALUMNES DE PRIMÀRIA DE LES AIS
(Àrees d’Educació Física i Xarxes competencials)

DURANT TOT EL CURS HEM FET UNES RECEPTES DE CUINA QUE ESTAVEN BONÍSSIMES!!
MIREU QUINA BONA PINTA!!
Jornada de l’Educació Física amb l’Escola Enric Farreny

Ens agrada participar amb esdeveniments d’aquest tipus. Mireu quines cares de contents i contentes. Gràcies per comptar amb nosaltres.

Plantem aromàtiques

Xipi va a l’escola

Ahir ens va visitar la Lola, una gossa molt simpàtica.

Dia de l’Educació Física al carrer

El dijous 25 d’abril, es celebrava el Dia de l’Educació Física al Carrer (cartell DEFC 2019.) Per motius meteorològics, l’Escola Municipal de Jardineria i el CEE Esperança, ho han celebrat avui dia 2 de maig. Tots dos centres, han organitzat una jornada plena d’esports alternatius al Parc de l’aigua. En aquesta jornada han participat gairebé 40 estudiants que a més de fer nous amics, compliran amb l’objectiu d’aquesta jornada: mostrar als veïns com és l’actual Educació Física. Una assignatura del tot integral i integradora per a tots i totes i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un estil de vida actiu. Val a dir, que aquesta 4a edició han participat 229 centres educatius d’arreu de Catalunya i 22360 participants.

RACÓ DE LECTURA

Aquest últim trimestre estrenem un nou racó a la nostra escola, on alumnes i professionals hi paren l’orella i dediquen tota l’atenció. BONA LECTURA!!

SANT JORDI A LES AIS

Aquest dimarts els alumnes de primària de les AIS han celebrat la festa de Sant Jordi, fent diferents activitats com l’elaboració de punts de llibre, roses de pasta de full. També hem gaudit de la nostra nova adquisició:la maleta viatgera, la qual vam omplir abans de vacances amb llibres que van triar els mateixos alumnes.

LA MONA!

ANEM A LA LUDOTECA

FEM NEU DE COLORS

Feu click sobre la imatge per veure el curtmetratge!

#okmobil    #mobilenpositiu

CaRnAvAL

TORNEIG DE BÀSQUET

Museu de l’aigua

Sortida al Roda Roda

EXPERIMENTS!

Visita la nostra pàgina d’experiments! els darrers que hem fet són:

Maizena (Clica aquí)

Plantem la pinya! (clica aquí)

Inflem globus!:

CONCURS DE DIBUIX DELS REIS MAGS(Cliqueu sobre la imatge)

NADAL A LES AIS!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO!

PROJECTE SOM ARQUITECTES AIS!Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo

Taller de jocs amb material reciclat

EXCURSIÓ AL XOP

L’Esperaça ha guanyat el Concurs de còctels sense alcohol!

Amb motiu de la celebració el dia 15 de novembre del Dia mundial sense alcohol, des de l’Ajuntament de Lleida es va organitzar un concurs de còctels sense alcohol, per tal de promoure un esperit crític envers el consum d’alcohol i generar alternatives, especialment entre els joves.

En aquest concurs es van premiar tres còctels. El primer i el segon premi van anar per l’escola Esperança, amb els còctels: “Gelsindil” i “Tropical còctel”.

Castanyada

Halloween!!

Cliqueu per veure el video

Visitem la fira de Sant Miquel!