CUINEM PIZZES I PASTISSOS!

En la darrera sessió els alumnes de primària de les AIS, han realitzat un taller de cuina, han dut a terme l’elaboració d’una pizza i un pastís incloent tots els passos per dur-los a terme.
En primer lloc, hem visualitzat un vídeo per saber el que necessitem i després hem anat al supermercat a comprar-ho. Quan ja teníem tots els ingredients necessaris hem passat a elaborar les dues receptes escollides.
Tots els alumnes han mostrat interès en l’activitat hi han après a desenvolupar-se amb destresa a l’hora de dur a terme els diferents àpats esmentats.