Carnaval a l’escola.

Benvolguts i benvolgudes,
Com ja sabeu, aquest any a l'escola treballem el projecte de festes i tradicions. És per això, que hem aprofitat el Carnaval per disfressar-nos cada classe de l'element festiu que estem elaborant. Tenim la classe del Marraco, dels Gegants, dels Gegantons, dels Capgrossos, dels Diables, dels Castellers i els Cavallets.
El moment de la creació de les disfresses es crea un ambient on alumnes i professors comparteixen aprenentatges i s'enriqueixen mútuament d'aquests, amb la finalitat d'acabar elaborant una disfressa que tingui una identitat pròpia.
El moment de sortir al pati és un moment emocionant, ja que tots els alumnes desfilen per grups per mostrar la seva disfressa, també gaudirem de música que sonarà durant tota la festa.
Moltes gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *