18 Setmana Cultural: Cultures del món

Benvolgudes famílies,

Com cada any a l’escola celebrem la Setmana Cultural, enguany la divuitena edició serà del 18 al 22 de març amb el lema “Les cultures del món”, centrant-nos en les cultures del nostre alumnat. Ens plau convidar-vos a gaudir de les nostres propostes el divendres 22 de març de 15 a 16:15 h. Podreu gaudir d’un vídeo, una exposició de les activitats proposades pels cicles, una activitat dirigida, un tast d’infusions i, si us animeu, podeu portar algun menjar típic del vostre país per compartir-ho.

Us adjuntem un Padlet amb informació i activitats que podeu fer amb els vostres fills i filles!

Us hi esperem!

PUNTS DE LLIBRE!

Aquest trimestre  el taller d’habilitats farem  punts de llibres  per la paradeta del dia de sant jordi totas las familias, professionals el dia de la paradeta podrán compra  punts de llibre unics i molt bonics.
Ya estem començant els punts de llibres,  escollit telas, hem vist … Llegeix més»

ESMORZAR A MAREGASSA

Al dia 26 els alumnes de TVA2 vam agafar el metro per anar a Maregassa. Un cop allà vam menjar pastís i beure suc.
Després vem jugar a basquet i la tornada la vam fer en autobús.
MOLTES GRACIES PER PREPARARNOS L’ESMORÇAR I DEIXAR-NOS EL PATI!
Alumnes del… Llegeix més»

LA GRANJA NOVA

La granja nova
Aquest novembre Obramat ha arreglat la nostre granja. Han canviat les reixes, han construït una rampa i han posat un galliner nou.
Ara la granja és més còmoda i segura  pels animals  i per nosaltres és  més  fàcil treballar i tenir cura.
Ha quedat molt… Llegeix més»

CUINA DE REAPROFITAMENT

El taller de cuina està en marxa, dilluns i dimarts fem dinars pels professionals i aquest mes d’octubre hem fet tres receptes amb l’ingredient principal: el pollastre.
Un pollastre i tres plats diferents:
1.- Pollastre al forn amb patates: Amb les cuixes i el pit
2.- Risotto: La… Llegeix més»

GRUPS FLEXIBLES TVA1

Aquest curs 23-24 el tva1 vam comenzar grup flexibles. tenim 7 grupos flexibles que fem els dilluns dimarts dijous abans del pati:

• comunicio: fem notícies señalizació per l’escola, fitxa de sortidas.
  • preparar taules: paren la taula de cuina i monten el servei de cafeteria
  • teach: treball autonum
  • bústia: van… Llegeix més»