Inauguració dels llums de Nadal

Avui divendres 4 de desembre a quarts de vuit del vespre s’han inaugurat els llums de Nadal, i dos alumnes de la nostra escola hi ha ajudat, en Samir i Aina, amb alguns altres nens i nenes d’altres escoles, han premut el botó màgic que ha fet que tots els llums de la nostra ciutat s’encenguessin i  donessin vida al Nadal.

Un Nadal que serà ben diferent dels que hem viscut fins ara, però amb la mateixa il·lusió i amb les mateixes ganes de viure moments d’alegria amb les persones estimades. Aquest any cadascú a casa seva.  Cada ovella al seu corral diu la dita de Nadal i aquesta vegada encara més.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *