Visita ADF a 1r

La darrera setmana les nenes i nens de primer van rebre la visita de l’ADF, l’agrupació de defensa forestal, que s’encarreguen de vetllar per la conservació i seguretat dels nostres boscos.

Durant els últims mesos, a primer hem estat treballant un tema que ha despertat molt interès entre l’alumnat, com són els oficis. Quins oficis hi ha, com els podem classificar, quins oficis són de dia, de nit o bé disponibles les 24 hores del dia, quins oficis coneixen i, per descomptat, quin ofici voldrien tenir de grans.

Policies, bombers, mestres, jardiners, veterinaris, metges, cuiners i una llarg etc. Forma la llista d’oficis que van sortir sobre que els hi agradaria ser de grans als alumnes del primer del Baldiri.

Aprofitant que ja estàvem acabant aquesta unitat, vam rebre la visita de l’ADF. Ens van ensenyar com és el seu ofici i el que més agrada a les nenes i els nens: les seves eines i el vehicle de feina. Les mànegues, els dipositis d’aigua, les serres mecàniques i un munt d’eines que utilitzen per tenir cura dels boscos.

Una visita molt enriquidora que va servir per tancar la unitat dels oficis i que ens va permetre conèixer una mica més com és la feina de protecció i conservació del nostre entorn boscós.

Imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *