Els alumnes de 5è van participar a la 3a Trobada de Robòtica Educativa, celebrada al Pavelló de Santa Cristina d’Aro el dia 29 d’abril de 2026.
Durant la jornada, els nens i nenes van poder compartir experiències amb altres escoles, posar en pràctica els seus coneixements de programació i robòtica i gaudir de diferents activitats i reptes tecnològics.
Va ser una experiència molt enriquidora i divertida, on van demostrar creativitat, treball en equip i moltes ganes d’aprendre.
