Tornem a l’escola amb la sorpresa dels Reis

Després d’uns dies de vacances, avui hem tornat a l’escola! Durant aquests dies hi ha hagut dates molt especials i màgiques: fer cagar el tió, l’arribada del pare Noel, la cavalcada de reis, que aquest any s’ha transformat en un campament reial, els torrons, els poemes nadalencs, les nadales, el canvi d’any, etc.

Abans d’iniciar aquest període de vacances, els nois i les noies de primer del Baldiri, van tenir diferents sorpreses a l’escola. En primer lloc vam elaborar un calendari d’advent, on cada dia un dels alumnes era l’encarregat d’obrir la sorpresa i descomptàvem dies fins al 24 de desembre, dia de fer cagar el tió i arribada del pare Noel. Pocs dies després, va arribar a l’escola el tió. Tots els alumnes del centre es van encarregar d’atipar-lo d’allò més bé per tal que donés molts regals.

També vam rebre una visita molt especial, un patge reial va venir al centre per recollir totes les nostres cartes, on prèviament havíem apuntat els nostres desitjos en forma de regals, va ser molt emocionant i tots vam estar molt contents de rebre’l a les nostres aules.

Finalment, el darrer dia d’escola abans de les vacances, va ser el dia de veure si tot allò que havíem donat per menjar al tió es transformaria en regals. Després de cantar la cançó i picar amb els pals, el tió va donar un munt de regals per tots els alumnes del Baldiri.
Però això no ha sigut tot, avui, primer dia d’escola d’aquest nou any 2021, encara teníem una última sorpresa. Els reis mags d’orient van passar per l’escola i ens han deixat uns jocs molt divertits per poder utilitzar-los a l’aula! Segur que ajudaran a seguir treballant i aprenent de forma divertida amb els companys i companyes de classe.

I per acabar, feliç 2021 de part de les classes de 1r del Baldiri!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *