Excursió a la Granja

Excursió Granja Mas Bes

Els nens i nens d’I3 hem anat d’excursió a la Granja Mas Bes. Ens ho hem passat d’allò més bé veient i tocant diferents animals de la granja ( hem pogut tocar ovelles i cabretes, hem donat de menjar blat de moro a les gallines, hem vist burros, conills i també vaques). A més, també […]

Excursió Granja Mas Bes Llegeix més »

Excursió a la Granja

El dimarts 30 de maig tots els alumnes de cicle mitjà, 3r i 4t, vam anar d’excursió a la Granja. Allà vam poder gaudir de diferents activitats a la natura per treballar les emocions. Vam fer dinàmiques de confiança i de treball en equip. Tot això, per fer un treball cooperatiu amb l’objectiu d’aconseguir un

Excursió a la Granja Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut