#concert

El somriure de la Princesa

El passat divendres 22 vam gaudir d’una tarda molt especial amb la cantata El somriure de la Princesa. L’alumnat va mostrar tot el treball, l’esforç i la il·lusió preparats durant les darreres setmanes, oferint una actuació plena de música, emocions i molt bon ambient. Famílies, mestres i alumnes vam compartir una experiència molt bonica que […]

El somriure de la Princesa Llegeix més »

Concert d’Orquestra

Els alumnes de cicle mitjà i superior que participen en el projecte “Juguem amb cordes”, el dijous 30 de maig van dur a terme un concert amb l’ajuda de Josep Ramon Llobet, Maria Cuatrecasas i Jordi Ortega. Els professors de l’escola de música han aconseguit que els nostres alumnes s’engresquin per la música, concretament per

Concert d’Orquestra Llegeix més »

Concert d’orquestra

Els alumnes de cicle mitjà i superior que participen en el projecte “Juguem amb cordes”, el dijous 18 de gener van dur a terme un concert amb l’ajuda de Josep Ramon Llobet, Maria Cuatrecasas i Jordi Ortega. Els professors de l’escola de música han aconseguit que els nostres alumnes s’engresquin per la música, concretament per tocar el

Concert d’orquestra Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut