UNA ESCOLA DIFERENT !

L’inici de curs no ha anat com esperava! L’he començat a l’hospital per una infecció al peu. Va començar per un fregament de la bamba.
Jo no sabia que a l’hospital hi havia una escola, m´ho va dir un doctor. La Roser, que es la profe, va per les habitacions explicant que hi ha una escola i si volem anar. És el primer dia que estic a l’escola i he conegut a dos nenes que es diuen: Andrea i Suxin i potser encara em queden uns dies per sortir.
Ha sigut molt ‘’guay“.
Zaida M. (10 anys)

———————

Aquest principi de curs ha sigut diferent, l’he començat a l’ hospital i no a l ‘institut.
Estic aquí per una infecció de l’amígdala. He estat aquí ingressada tres vegades durant aquest estiu,
Ara estic aquí i la veritat és que no m’imaginava que hi hauria una escola a l’ hospital. És el meu primer dia en aquesta escola i és molt divertit per que hi ha ordinadors, per pintar, jocs…. I moltes mes coses! La mestra es molt divertida, es diu Roser i també he conegut a dues nenes que es diuen: Zaida i Suxin. No se quan podré sortir i m’hauria agradat anar el primer dia d’institut, però crec que m’hauré de quedar. Aquí estic bé.
Andrea. B.(11 anys)