COMENÇA EL NOU CURS ESCOLAR. AQUEST CURS INTENTAREM SEGUIR L’ACTUALITAT A TRAVÉS D’EN NUSHU, UN PERSONATGE QUE ENS ANIRÀ EXPLICANT LES NOTÍCIES MÉS DESTACADES QUE PASSEN AL NOSTRE VOLTANT.

FELIÇ CURS 2018-19!!!!    Roser “la profe”

EL DESGLAÇ (TALLER 1 i 2)

Avui 27 de febrer  hem vingut per fer analítica i ens hem trobat una sorpresa. Hi havia taller ! Hem fet escultures. La Fatumata n’ha fet dos sobre les paraules FRED i el FRÀGILl, Hem escollit diferents materials, per exemple una ploma, pompons y “lentejuelas” de colors  per representar  la fragilitat. En canvi pel fred hem usat filferros,  “tuercas” i paper de alumini. M’ha agradat fer l’ activitat, m’he divertít molt y gràcies por portar tots els materials. FELIÇ CARNAVAL.

Jalilu, Fatumata.

A  mi m’ha  agradat  molt  fer  un  iceberg  amb  coto  i  fil  ferro també  hem  fet  aigua  un  tauró  pingüí  i  una  orca.     Laia  melendo  Vicens  8  anys.

Avui estava  amb la doctoraYanina i només  tenia ganes  de  venir  a l’escola  de l’  hospital perquè  la  Roser  m’ ha  dit que hi havia un taller.     M’ho  he passat molt bé.    David (7 anys)

Ahir dimeres 6 de març vam fer un taller amb unes noies que son de TIRETADES ‘’Art al hospitals ‘’. Primer vam repintar un quadre que estava a la porta d’entrada de l’hospital perquè amb el sol s’havia descolorit. Va ser molt xulo.Després vam col·locar en forma de quadre les escultures que havien fet altres nens al taller de l’altre dia.. A mi em van agradat molt les estàtues.

Firmat : Leire (8a)

CANAVAL

Preparem l’arribada de les festes de CARNAVAL. Dissenyem el nostre Carnestoltes!

VISITA VIRTUAL AL MUSEU DEL BARÇA !!!

Avui estava a l’escola  de l’ hospital Can Ruti quan, de cop i volta, ha entrat una noia que ens ha dit que avui podríem anar al Camp Nou i al Museu de el FCB. Però no us penseu que  l’hem trepitjat! Hem fet una visita virtual .

Nosaltres teníem un ordinador al  davant des del que veiem el Museu i el Camp del FCB. El podíem conduir!!!!

La meva companya Lucía i jo conduíem un robot, ens acompanyaven una dona que es deia Marta i un home que es deia César. Ells ens indicaven cap a on dirigir-nos.

Hem après moltes coses com :

Que en Messi ha guanyat 5 botes i 5 pilotes d’or. El FCB es va crear al 1899 i que la primera copa es va guanyar al 1901.  El Barça ha guanyat 5 copes d’or i en el Camp Nou hi caben 98 mil persones, gairebé 100.000. Quina passada!!!

Ha estat un matí molt divertit .

Aisha Njie (11a)

————————————————-

El que més ens ha sorprés és que quan hem anat al camp  es veien unes maquines raríssimes que escalfen la gespa com si fos  el sol.    També   ens han explicat que els tacs de les botes serveixen perquè no t’enfonsis. I també que els tacs fan molt mal si et donen una patada.

M’ho he passat molt bé.

Lucía Pérez. (8a)

DENIP 2019

Fa dies, a l’escola del hospital, estem parlant de  la PAU , hem fet coloms de la pau , hem buscat i imprès cançons , hem pintat amb colors els coloms i els hem penjat. Aquestes son algunes de les activitats que hem fet durant aquests dies .

Jo he après, a valorar les petites coses de la vida , a relacionar-me amb les altres persones ,a ajudar a  les persones que més ho necessiten , a compartir amb la gent …

El que més m’ha agradat ha sigut fer un escrit sobre les persones amb diversitat funcional ,  ho he trobat una activitat molt maca e interesant de fer .

Helena Poveda Inglés.(12 anys)

Jo m’he encarregat de retallar la lletra d’una cançó que he buscat a Youtube. També he après a fer un codi QR que he afegit al full i quan obres amb el mòbil el codi QR pots veure el vídeo del grup cantant la cançó.

.Aqui teniu el que faig fer i un QR de l’altra cançó

Ignacio Asumu. (13 anys)

EL DAVID I JO HEM ANAT PER LES HABITACIONS AMB UN COLOM DE PAPER QUE TENIA UNA FRASE ESCRITA : “NOMÉS POTS TENIR LA PAU SI TU LA DONES”, PREGUNTAVEM ALS METGES, INFERMERES, PARES… SI ESTAVEN D’ACORD I ELLS FIRMAVEN EL COLOM

NIHAL

COM UN ICEBERG

Avui ha estat un dimecres molt diferent i divertit perquè hem fet un taller amb unes noies que fan un projecte que es diu TIRETADES: “Art als hospitals”.
L’escola  avui era  plena de gent: nen,  famílies, voluntaris i les profes.
Hem parlat sobre on hi ha icebergs, que passa quan els hi toca el sol i quan és de nit.
Hem posat a la taula un paper molt gros d’ aquarel·la i l’hem decorat.
Agafàvem el pinzell, aquarel·la i aigua i l’ enganxem com si fos un gel.
Quan s’ assecava el trèiem i era com si fos vidre de color. Era molt bonic i divertit.
Lina M. (10 anys)          L’ha passat a l’ordinador: Sita cisse (17anys)

UN DIA DE SORPRESES!!!

Avui dia 20 de desembre els nens i les nenes de Can Ruti hem tingut una sorpresa: ha vingut el Pare Noel !!!
Nosaltres i les nostres famílies hem anat a una sala i ens hem assegut cadascú a una cadira. Unes “elfas” ens feien riure metre esperavem al Pare Noel. Ha aparegut de dins del lavabo per sorpresa! !!!
El Pare Noel ens anava cridant per el nom i quan sortíem ens donava un regal i ens feia moltes preguntes com: si me he portat bé, si hem fet cas… després molt estudiants de medicina disfressats ens han cantat unes nadales i villancicos molts bonics.
Ens ha agradat moltíssim. moltes gràcies! Aqui veieu unes quantes imatges.
Izan Abos (10 anys) aliana tiffani (8 anys ).

COM FEM UN PEIX DE PAPER

Avui hem apres a fer un peix de paper.
L aziz i jo l asdin hem gravat un video i us expliquem com el podem fer.
Esperem que us surtin molts peixos .

Aziz (10 anys ) Asdin ( 8 anys )