COMENÇA EL NOU CURS ESCOLAR.

AQUEST CURS AMB CORONAVIRUS INCLÒS.  INTENTAREM SEGUIR L’ACTUALITAT A TRAVÉS D’EN NUSHU, UN PERSONATGE QUE ENS ANIRÀ EXPLICANT LES NOTÍCIES MÉS DESTACADES QUE PASSEN AL NOSTRE VOLTANT.

FELIÇ CURS 2020-21!!!!    Roser “la profe”

Avui  a l’escola de l’hospital he fet una fitxa on havia de trobar les coordenades dels dibuixos i pensar quins eren els de la tardor. No ho he pogut acabar perquè la infermera m’ha vingut a buscar per anar a l’habitació a posar-me el ventolín. Ja l’acabaré. També he fet un joc de càlcul mental a l’ordinador.

Natália G: C (7anys)

ARRIBA LA TARDOR

Comença la tardor i estic ingressat a l’hospital  per això  a l’escola de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol hem decidit fer un cartell anunciant que arriba la tardor. Hem pensat que podem pintar i decorar les lletres del cartell amb colors de  tardor, o decorar-les amb alguns elements relacionats amb aquest període de l’any. Jo, per exemple, he fet 2 lletres i 2 paraules, una lletra amb l’arc de Sant Martí simulant les pluges típiques d’aquesta època i l’altra lletra l’he decorat amb un estampat de colors de la tardor. A les dues paraules he fet una sèrie amb els colors corresponent d’aquesta època de l’any. Després hem aplicat “barniz” a totes les lletres i paraules i les hem deixar assecar al sol.

Esperem que el mural quedi xulo!

Arnau R. (12 anys)

QUIN INICI DE CURS MÉS DIFERENT!

No m’esperava que l’inici de curs fos així!

Avui dia 14 de setembre de 2020 comença un nou curs que segurament serà molt diferent.. Diferent perquè estem enmig d’una pandèmia mundial. Les coses canvien per la covid-19, què és un virus que sembla que va iniciar a la Xina i després es va expandir per tot el món.

Les escoles han afrontat aquesta pandèmia amb moltes mesures de seguretat, El meu Institut m’ha informat que les  més importants són aquestes: cada classe entra per una porta diferent. hem de portar dues mascaretes (una posada i un altra per si de cas), el pati està separat per zones i cursos, has de portar el teu propi desinfectant i la teva pròpia ampolla d’aigua. Aquesta és la nova normalitat als Instituts.

Per mi aquest inici de curs és doblement diferent perquè,  a més a més de la pandèmia,  ha arribat mentre  estic ingressat a l’Hospital. Jo m’esperava afrontar aquestes mesures de seguretat a l’institut i no aquí. Per sort m’he trobat que  a l’hospital hi ha un aula per a nens des de P3 fins a 4 d’ESO i pots treballar igualment. Les classes són de dilluns a divendres de 10:00 h  del matí fins a 13:00 del migdia.Quan entres t’has de desinfectar les mans i si portes el teu estoig millor. Aquesta és la nova normalitat als instituts,escoles i escoles d’hospital.

Mohanad Rafik (14 anys)

EAEHD – “WEBS AMIGAS”

El Equipo de Atención Educativa Hospitalaria y Domiciliaria (EAEHD) de la Región de Murcia” ens acaba de notificar que ha afegit com a WEB AMIGA la nostra Aula Hospitalària. Estem molt contents de posar el nostre petit gra de sorra perquè el treball que es fa des de  les Aules Hospitalàries d’arreu arribi a tothom.
Us enllaço la gran tasca que fan ells des de Múrcia on, entre d’altres coses, des de fa ja tretze anys organitzen un reconegut certamen literari “EN MI VERSO SOY LIBRE”. Felicitats.  FELICIDADES !!!

Roser Jové ” la profe”

JOCS EN FAMÍLIA

Us animo a que feu aquest joc en familia o vosaltres sols. A veure que tal us va? Si arribeu al final i salveu la inauguració dels Jocs Olímpics obtindreu un dipoloma.!!!!  ÀNIM!!!!

Salvem els JJ.OO.

Any 2021… La vida a la Terra semblava que havia recobrat la normalitat, fins que un dia….
Ajudeu als 5 fantàstics a aturar a en CORONATUS i salvar la inauguració dels Jocs Olímpics de Tòkio.

13 de maig – Dia del nen Hospitalitzat (confinats)

Un cop més sóm a 13 de maig. “Dia del Nen hospitalitzat”. El nostre estimat mag  Adan Xou es va posar en contacte amb mi per  sumar-nos  a la iniciativa de Fundación Atresmedia que es coordina amb altres hospitals del territori espanyol per celebrar aques dia  i enviar petons ♥️.  Com a bon mag us fa arribar aquest video fent el que millor sap fer “MÀGIA” i saludar als infants i personal del nostre hospital. #magiasolidaria #diadelniñohospitalizado @fundacionabracadabra

Així que jo que aprofito, des del confinament, per enviar molts PETONS ♥️ ♥️ tots aquells infants i joves que en aquests moments estan ingressats, i també molts PETONS ♥️ ♥️ per a tot el personal que treballa a l’hospital i que vetlla perquè tot SURTI BÉ.

Us passo l’enllaç al dia al 13 de maig d’anys anteriors perquè ho recordem.

Segur que l’any vinent si que ens podem donar molts i molts petons en directe!!!  Roser Jové “la profe”