GRAN ENTREVISTA!

Cliqueu l’entrevista i  podreu escoltar les preguntes i veure unes quantes imatges d’aquesta activitat. Vam gravar tota l’entrevista però per raons tècniques no us la podem mostrar.

Ja fa temps que des de l’escola de l’hospital Germans Trias i Pujol estem preparant l’entrevista que farem als doctors/es pel tema del dolor.

Entre tots, hem anat preparant les preguntes, que ahir dimarts  10 d’octubre ens van respondre la Dra Maite Turpín i el Dr. Alex Manzanares.

Encara que nosaltres no  hi vam estar, la Mar ens ha explicat que va ser molt interessant i que els va ajudar a entendre una mica més que ens passa quan sentim dolor.

La Juana, la Fatoumata, la Laia, l’Ignacio i la Mar, els hi van fer aquestes preguntes:

1.Què és per vosaltres el dolor?

2.Per què sentim dolor quan estem malalts.

3.Un dolor molt fort vol dir que tinc alguna cosa molt greu?

4.Com podeu saber si tenim molt o poc dolor?

5.Què puc fer per ajudar-vos a saber perquè tinc dolor?

6. Nosaltres a l’escola també ens hem inventat unes altres escales del dolor que us volem ensenyar.

7. Sovint ens demaneu on ens fa mal. Perquè de vegades no sabem on ens fa mal?

8. Quan tenim molt dolor hem d’estar forçosament al llit?

9. Com tracteu el dolor?

Franchesca Curiel (13a) i Alba Pulido (14a)