DENIP . La PAU és la solució

Com cada any, el 30 de gener,, a l’aula hospitalària celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No violència I la Pau). Aquest any hem fet un mural i hem vist aquest video. A veure que us sembla…

Avui,  a l’escola de l’hospital, hem vist un vídeo perquè era el dia de de la pau.  Amb aquesta historia hem après a que no cal barallar-se  i que es mes millor ser  amics. El vídeo i es una mica  rar però m’ha agradat molt .

Aydara (7 a)

Aquesta historia tracta de uns senyors que es lluiten per tenir la raó i ho feien amb violència.  Quan, per casualitat,  es  fa un forat a la paret, entra  llum i… Per que es tan important la llum per ells? per que ells son només blanc i negres  i quan un dels senyors  es fica dintre del forat , de sobte, s’il.lumina i  se n’adona que les coses es poden arreglar parlant be i posant -se d’acord. .

Izan B. ( 9 anys)