Què pots aprendre al COMPETIC 2 del CFA Gavà

Saps tot el que pots fer al COMPETIC 2 del CFA Gavà? L’Àstrid, alumna del COMPETIC 2, ens fa un tastet d’algunes de les coses que el nostre alumnat ha après durant aquest curs.

Els ensenyaments d’informàtica del COMPETIC del CFA Gavà tenen com a objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per desenvolupar-se en la societat actual. El certificat de superació del curs de COMPETIC 2 equival al certificat ACTIC mitjà.

El nostre centre ofereix COMPETIC inicial, COMPETIC 1 i COMPETIC 2 en torns de tarda i COMPETIC 3 en horari semipresencial de setembre a juny.

Si tens interès en aquests ensenyaments pots trobar més informació a l’apartat informàtica COMPETIC de la nostra web.