ESPORT BLANC 2018

Bon dia a tothom,

Després de tot un trimestre realitzant l’activitat d’Esport Blanc, els i les alumnes de cicle mitjà, han acabat les sessions d’esquí.

El punt i final el va posar la Jornada Final d’Esport Blanc que va reunir alumnes de 4t de diferents comarques – com el Ripollès, el Berguedà, el Solsonès i la Cerdanya -, per compartir una estona d’esquí tots/es  junts.

Les modalitats practicades, com sempre, han estat l’Esquí Nòrdic, l’Snowboard i l’Esquí Alpí.

A continuació, us deixem els enllaços dels diferents àlbums de fotografia, tant de les 8 sessions que han conformat l’activitat d’Esport Blanc així com també de la Jornada Final.

Un any més, la valoració és positiva ja que ofereix a tots i totes els alumnes, a un preu molt assequible, l’oportunitat de viure tres modalitats d’esport que són presents a la comarca i que, en un futur, poden representar una feina per alguns/es d’ells/es.