Trobades dels alumnes de Cicle Inicial de Bolvir i Llívia

Després de dos anys sense pràcticament contacte , aquest mes de maig els alumnes de l’escola de Bolvir i de Llívia tornarem a  anar de colònies plegats a Calafell.

Abans de la pandèmia els alumnes de cicle inicial fèiem P4 i P5,  casi no recordàvem els noms ni les cares dels companys i companyes de la ZER.

Durant la setmana blanca ja vam tenir el primer retrobament i els nostres mestres van voler estrènyer llaços d’amistat i joc d’una manera natural.

Així doncs aquest passat dijous 28 d’abril vam fer la 1a trobada de convivència a Llívia:

Vam pujar al castell de Llívia, la Montse ens va explicar moltes coses de la història del Castell i de la vila de Llívia.

De baixada vam travessar la vila i els nens i les nenes de l’escola Jaume I van ensenyar les excavacions del fòrum romà, i els van explicar als companys de Bolvir que a Llívia hi varen viure els romans. Els nens i nenes de Llívia  també estaven molt interessats a anar al Castellot de Bolvir perquè havien llegit que hi havia un jaciment dels ibers.

Vam acabar el dia amb un bon dinar i una bona estona de joc al parc de Sant Guillem.

El dia 9 de maig ha tocat  als nens de Llívia visitar els companys a Bolvir. Hem anat a fer una visita al Castellot Iber de Bolvir.

Al jaciment hem après moltes coses dels nostres avantpassats.

Hem fet d’arqueòlegs i hem fet un taller de monedes antigues, hem restaurat una moneda autèntica i ens l’hem emportat a casa.

I després de tantes experiències, hem acabat el dia al parc de Bolvir amb un bon dinar i una llarga estona de joc compartit.