PRACTIQUEM GOLF A LES ESCOLES I AL CAMP!

Aquest curs els alumnes de cicle superior de la ZER hem participat a una activitat anomenada “Golf a l’escola”, a través del qual la FEDERACIÓ CATALANA DE GOLF ens ha deixat material de préstec per desenvolupar sessions de golf als tres centres, des de l’àrea d’educació física.

Per finalitzar l’activitat i poder posar en pràctica els continguts treballats a les escoles, el passat 11 de maig vàrem anar al Camp de Golf de Puigcerdà on vam gaudir moltíssim practicant aquest esport. Per molts de nosaltres va ser tot un descobriment!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *