QUEDAr’T A CASA: us animeu a fer el repte que aquests dies corre per la xarxa? |
Cantem? Cantem! CONTES AMB MÚSICA: clicant aquí trobareu els dos contes. |
PARAULES AMB RITMES: cliqueu aquí per veure la proposta |
JOC DE RITME I MEMÒRIA cliqueu aquí per veure la proposta |
ENDEVINEM CANÇONS cliqueu aquí per veure la proposta |
Escampem la #GLOSACONFINADA: a l’article hi teniu una proposta de tema cada setmana però també podeu glosar sobre el que us vingui de gust. recordeu enviar-nos-les! |
EL CANÇONER DE LA ZER – Aquí teniu l’enllaç a un formulari per proposar tres cançons que creieu que són imprescindibles que estiguin al cançoner. |
JOC – La botiga de les estàtues |
CANÇÓ – en aquest enllaç trobareu totes les cançons d’aquest curs |
QUALITATS DEL SO – Joc interactiu per treballar llarg i curt |
QUALITATS DEL SO – Joc interactiu per treballar agut i greu |
JOC – Juguem a endevinar instruments “Qui és qui?” |
CANÇÓ – en aquest enllaç trobareu totes les cançons d’aquest curs |
QUALITATS DEL SO – Joc interactiu per treballar agut i greu |
RITME – joc interactiu per reconèixer la negra i el silenci de negra |
CANÇÓ – Poemes musicats |
CANÇÓ – En aquest enllaç també trobareu les cançons que hem treballat |
NOTES – podeu repassar les notes que hem treballat fins ara amb aquest joc |
RITME – joc interactiu per reconèixer la negra, el silenci i les dues corxeres |
GLOSA – Animeu-vos i envieu les vostres corrandes! Escampem la #glosaconfinada |
GLOSA– En aquest enllaç trobareu les tonades que hem treballat |
CANÇÓ – Podeu seguir cantant les cançons de “La Clàudia Sol te un do” |
NOTES – podeu repassar les notes que hem treballat fins ara amb aquest joc |
RITME – joc interactiu per reconèixer la negra, el silenci i les dues corxeres |
*les activitats estan seqüenciades per cicles però podem gaudir de tota la música a qualsevol edat! Podeu entrar i remenar les propostes dels altres cicles!