Les nostres alumnes, premiades als Jocs Florals de Gràcia

L’auditori de la Biblioteca Jaume Fuster va acollir, dimecres passat 24 de maig, l’acte d’entrega de premis dels Jocs Florals Escolars 2017 amb les representacions d’alumnat i professorat dels centres educatius de Gràcia que han participat en aquesta edició.

La nostra participació va merèixer els reconeixements següents:

foto alumnes jocs florals 2017

Primer premi de poesia del primer cicle de l’ESO per Fragments de mi de la Maria Pallàs. El jurat va valorar que “els versos d’aquests poemes ens endinsen en un món particular on la vida i la llum es fonen amb la mort i la foscor”.

Un altre Primer premi de prosa del primer cicle de l’ESO per Un trajecte massa curt de la Clara Rofés. Un relat -com apunta el jurat dels Jocs Florals- “que parla en boca d’una àvia, d’un comiat temporal que resulta ser definitiu. Acaba fent referència a la memòria històrica.”

I, finalment, un Tercer premi de prosa del segon cicle de l’ESO per Connexions de l’Aina Prats perquè “retrata amb efectivitat personatges típics de Barcelona, dels que ens trobem cada dia pel carrer”.

Felicitats per la vostra feina i capacitat! I molta sort en la fase final dels Jocs Florals de Barcelona!

__________________________________________________________

Els Jocs Florals se celebren a tota Barcelona i s’inicien, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat en els Jocs Florals del seu centre educatiu. Després els treballs seleccionats de cada centre participen als Jocs Florals Escolars del Districte i, posteriorment, els treballs escollits passen a la fase final dels Jocs Florals Escolars de Barcelona.

Font: Jocs Florals Escolars Gràcia 2017