Vídeos del projecte “SOStenim la Terra” de 3r ESO!!

Jpeg

Del 23 de maig al 2 de juny hem treballat a 3r ESO el projecte “SOStenim la Terra”, relacionat amb els impactes ambientals i les seves conseqüències, sobretot a nivell dels nostres municipis (sobretot Torrefarrera, Rosselló i Alguaire). Els alumnes redacten un informe científic sobre l’impacte estudiat, fan un pòster científic resum, que inclourà propostes de millora, i preparen un taller sobre l’esmentat impacte, que gaudeixen companys d’altres cursos de l’institut el proper 1 de juny. En fan altres tasques, entre elles un vídeo sobre el seu treball.

Aquí en teniu el canal amb els vídeos creats!!

sostenim

Pel nostre centre, que té el distintiu d’Escola Verda, és molt important que es desenvolupin projectes per comprendre la nostra empremta sobre el medi natural. Visiteu el web d’Escola verda!!