Alumnes de 3r ESO expliquen contes al local social de Torrefarrera

Avui divendres 16 de desembre, alumnes de 3r ESO de l’Institut Joan Solà han anat a explicar contes al local social de l’Ajuntament de Torrefarrera, que han estat preparant en les classes de Cultura i Valors ètics i de ciències socials amb la professora Marta Salse, com una nova activitat planificada dins l’Aprenentatge-Servei, projecte que coordina al nostre centre la Neus López. Ha estat una activitat enriquidora per a tots!

img-20161216-wa0004

Ha estat una experiència molt positiva pel fet d’aprendre a compartir el seu temps amb els nens/es i, per tant, ser membres actius i compromesos amb la societat. Durant tot el curs realitzarem diferents aprenentatges-serveis que de ben segur els farà ser persones més implicades en el seu context immediat.

1. Celi

Bona tarda,aixó està molt bé pels alumnes i nens/es…
    i el grup que va participar a Alguaire? no es diu res?
    Salut