Els nostres alumnes Bianca i Siriki col·laboren en el vídeo “Eines de Mediació”

Article creat i editat per Somia Raissi (2r ESO)

Dos alumnes de La Serra, Bianca i Siriki de 3r d’ESO, col·laboren en el vídeo “Eines de mediació”, crear per l’Ajuntament de Sabadell.

Els alumnes del curs amb els seus certificats

És un recurs on alumnes de diferents instituts intenten reflexionar, ajudar i gestionar problemes i resoldre’ls de manera ordenada cosa que es l’objectiu d’aquest recurs.

Aquesta gravació és obra de l’Ajuntament de Sabadell, en el vídeo fan una explicació sobre que és la mediació i també fan activitats que tracten sobre comunicació, conflictes, emocions i sentiments fan tot això a base d’experiencies que han experimentat tots el alumnes.