EL PROJECTE MEET DE L’INSTITUT ERMESSENDA DE GIRONA

Ja en els inicis de l’Institut Ermessenda, fa quatre anys, un dels seus fonaments i pilars bàsics va ser l’aprenentatge de les llengües estrangeres i la seva potenciació. Tot el professorat del centre va considerar la importància de l’ensenyament de les llengües estrangeres, i va… Llegeix més»

ACTE FINAL DEL CONCURS DE RETÒRICA

Alumnes de 4t d’ESO van ser els encarregats de presentar i organitzar l’acte del IV Concurs de retòrica, celebrat a l’auditori Josep Irla de la Generalitat de Catalunya a Girona.
Durant l’acte, es van poder escoltar tres debats entre els alumnes de 6è de primària de… Llegeix més»

EXPOJOVE

El passat dijous 12 d’abril, els alumnes de 4ESO del centre van anar a la ExpoJove, a la Fira de Girona, per veure algunes de les sortides acadèmiques presents a la província de Girona i algunes de la resta de Catalunya. Durant tot el curs,… Llegeix més»

VISITEM LA FUNDACIÓ ASTRID

El dimecres 11 d’abril, el grup de 1r F vam fer una visita a la Fundació Astrid, on els alumnes de l’institut van aprendre de la mà dels alumnes de l’Astrid les activitats i les tasques que duen a terme per preparar-se per entrar en… Llegeix més»

LES GRALLES I LA SERP

Els alumnes de l’aula d’acollida han participat per segon any consecutiu, en el projecte Arrelarreu Contes organitzat per Òmnium Cultural. Enguany, els alumnes han triat i preparat el conte indi Les gralles i la serp, que els hi ha permès treballar, juntament amb l’aprenentatge de… Llegeix més»

PRIMER PREMI AL CONCURS ESPRINT DE CONTES

Un any més, els alumnes de l’institut Ermessenda de Girona guanyen el primer premi del concurs Esprint de Contes (categoria 2n cicle d’ESO). Us deixem les fotos dels guanyadors (PAU ROCA, MAR PI, AINA MANYÉ i MIRNA VILÀ) juntament amb el relat i el treball plàstic… Llegeix més»

CONCURS DE RETÒRICA

Els alumnes del G2 de 4t d’ESO participen des del mes de gener en la preparació del Concurs de Retòrica d’enguany, entre les escoles del sector Est i les de Salt.
Durant diversos divendres s’han desplaçat a les escoles de primària del sector est (Sagrada Família,… Llegeix més»

THE MONTGRI

Last Tuesday we went to the Montgri for our “Treball de Sintesi”. As we made our way up the mountain in out¡r groups , the monitors showed us a few types of plants and trees and their special features. Each group had a clipboard with… Llegeix més»

SORTIDA AL CENTRE JOVE DE SALUT

Els dies 29 de gener i 26 de febrer, els alumnes de 3r van visitar el Centre Jove de Salut de Girona. Allà els van explicar quins serveis ofereixen: informar i orientar sobre dubtes en relació amb les drogues, la sexualitat, l’alimentació…; oferir atenció ginecològica… Llegeix més»

PROBLEMES A L’ESPRINT

El passat 21 de febrer alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut Ermessenda varem participar en un concurs de matemàtiques que es diu “Problemes a l’Esprint”.
Aquest concurs consisteix en resoldre 10 problemes encadenats i que fan pensar. El fet que siguin encadenats implica que… Llegeix més»

QUÈ PASSA AMB EL WHATS APP?

Avui a l’hora de tutoria en Joan i la Queralt de Kilalia han vingut a les aules de 1r d’ESO per fer-nos un taller teatral sobre els perills de les xarxes socials. A través de petites teatralitzacions, i partint de preguntes com ara: Qui ha… Llegeix més»