ÈTICA ETÍLICA

El dijous 19 i 26 d’octubre, a l’hora de tutoria, la classe de 4t ESO A i B respectivament vam anar a Els Químics Espai Jove per assistir a una xerrada l’objectiu de la qual era parlar sobre els efectes negatius que pot tenir l’alcohol… Llegeix més»

SORTIM DE GRESCA

El dijous 19 d’octubre a l’hora de Tutoria, els alumnes de 3r d’ESO van rebre la visita de la Policia Municipal que els va fer una xerrada titulada: “Sortim de gresca!”.
Amb les Fires de Sant Narcís molt a prop, la xerrada tenia per objectiu fer… Llegeix més»

PROJECTE ERASMUS+

La setmana passada, del 23 al 27 d’octubre, la directora Maite Casas i el professor d’anglès Òscar Pérez van anar a Siuntio (Finlàndia) per prendre part en la reunió preparatòria del projecte “Ecobusiness.eu”, dins el marc Erasmus+ (Unió Econòmica Europea).
Les escoles participants són de Girona,… Llegeix més»

LA CORDA, UNA PETITA OBRA DE TEATRE DINS L’AULA

Els alumnes de l’optativa d’Arts escèniques de 4t d’ESO es van trobar una sorpresa quan van entrar a classe el passat dilluns 16 d’octubre. L’actor Oriol Casals va entrar a l’aula i va començar a interpretar un monòleg sense que els alumnes sabessin que es… Llegeix més»

SORTIDA DE COHESIÓ

Tots els alumnes de 1r d’ESO del Cartanyà i de Can Prunell vam fer una sortida de cohesió per conèixer-nos millor. L’havíem de fer el primer divendres de classe, però com que havia de ploure la vam haver d’ajornar dues vegades, i finalment vam sortir… Llegeix més»

PORTADA AGENDES 2017-2018

Ja tenim la portada per a l’agenda escolar del curs 2017-2018. La realització ha anat a càrrec d’en Marc, professor d’Educació Visual i Plàstica del centre. Aquí la teniu!

BICICLETADA A 3r D’ESO

Divendres 26 de maig, els alumnes de 3r d’ESO, van participar a una bicicletada pel Carrilet fins a l’Estació de Llagostera, com activitat ludicoesportiva dins la matèria d’Educació Física. L’objectiu era mostrar un lloc molt proper on fer activitat física i gaudir del paisatge i… Llegeix més»

L’HOSPITAL TRANQUIL

Un hospital amb una recepcionista “passota”, un cirurgià nerviós, una infermera despistada, amb malaltes de la vista a qui els metges volen operar del peu, atracadors, tècnics de so que no hi entenen un borrall, diarrees, maratons…
Tot això i més és el que vam veure… Llegeix més»

TALLER DE CREACIÓ POÈTICA

El dia 19 de maig, l’Assum de l’equip de La Mecànica del Canvi ens va fer un taller de creació poètica a 1r d’ESO. Vam començar fent un mapa mental amb la tècnica creativa de la pluja de idees. Vam posar una paraula al mig. A partir d’aquí, els… Llegeix més»

QUICQUIRIQUIC

Amb l’arribada de la primavera, totes les gallines esperen un gall (bé, totes excepte les més revolucionàries!). Però en lloc d’un n’arriben quatre, i el galliner s’esvalota a l’hora de triar el gall que ha de ser el rei del corral. Aquest és l’argument de… Llegeix més»

FIRA DE LA CIÈNCIA (CIÈNCIA ENTRE TOTS)

Després d’haver estat preparant els experiments a classe, uns quants alumnes voluntaris de 3r ESO vam anar, el matí del dissabte 6 de maig, a la Fira de la Ciència. Allà vam poder exposar a tots els visitants i a alumnes i professors d’altres instituts,… Llegeix més»

SORTIDA A PORT AVENTURA (3r ESO)

El dimecres 3 de maig, els alumnes de 3r d’ESO vam anar a Port Aventura.
Vam sortir de l’institut a les 8h i quan vam arribar vam esmorzar. Llavors els professors acompanyants ens van donar dos tiquets: un per entrar al parc i l’altre perquè poguéssim… Llegeix més»