CERIMÒNIA A LA MILLOR NOTA DE 4T ESO

Ahir dijous 28 de juny va tenir lloc, al Saló de Plens de l’Ajuntament de Girona, la cerimònia de lliurament del reconeixement a la millor nota de 4t d’ESO als centres de Girona. L’alumne/a amb millor expedient acadèmic de cadascun dels centres de la ciutat… Llegeix més»

SENSE ESCRÚPOLS

Els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa d’Arts escèniques han representat aquesta setmana  l’obra “Sense escrúpols”, d’Adelaida Frías. Aquesta obra ja l’havien estrenada a Blanes en el marc de la XXV Mostra de Teatre d’instituts públics. Però aquesta vegada ho han fet a l’auditori… Llegeix més»

TALLER DE CREACIÓ POÈTICA A 1r D’ESO

Avui dimarts dia 19 de juny els alumnes de 1r d’ESO hem fet un taller de creació poètica. Les formadores, l’Assum i l’Eva, ens han proposat tres paraules (AMOR, LLIBERTAT i AMISTAT) a partir de les quals hem fet un mapa mental i d’una pluja… Llegeix més»

1r PREMI DEL PROTOTIP DE FORN SOLAR

El dissabte 16 de juny es va fer entrega dels premis Almia-educativa lliurats per l’Ajuntament d’Almatret en col·laboració amb el grup de recerca EDO-UdL i l’equip GREA. Aquests premis tenen per finalitat estimular la recerca educativa sobre energia i reconèixer la tasca desenvolupada en nivells no universitaris.
Enguany… Llegeix més»

LLEGEIX, CÀMERA I … ACCIÓ!

El dilluns 4 de juny es va celebrar als cinemes Ocine l’entrega de premis del concurs de booktrailers. Enguany, els alumnes de 4t també hi han participat i des de l’institut es van seleccionar tres treballs basats en les novel·les Frankenstein de Mary Shelley, Allò del meu avi d’Anna… Llegeix més»

XXXVIII JOCS FLORALS DE GIRONA

El divendres 1 de juny es va celebrar a l’Ajuntament l’entrega de premis dels XXXVIII Jocs Florals de Girona. L’acte va ser presentat per l’alcaldessa Marta Madrenas i els membres del jurat, d’entre els quals va destacar la presència de l’escriptora Dolors Garcia i Cornellà.… Llegeix més»

EUROPE DIRECT

En motiu del dia de Unió Europea el passat 9 de maig, els alumnes de 1r d’ESO de Can Prunell van participar voluntàriament a un joc que consistia en trobar 28 estrelles repartides per l’institut, darrere les quals hi havia una pregunta sobre la Unió… Llegeix més»

CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2017-2018

El passat 29 de maig va tenir lloc el lliurament de premis del 19è concurs de fotografia matemàtica que organitza l’ABEAM (Associació de Barcelona per l’estudi i l’aprenentatge de matemàtiques).
L’acte es va celebrar a la Sala d’actes del CosmoCaixa, Museu de la Ciència de Barcelona.… Llegeix més»

VOYAGE À ALBI

El dijous 17 de maig vam iniciar el nostre viatge a Albi.
Vam quedar tots a l’ institut, a un quart de set del matí. Quan va arribar l’autobús, hi vam pujar per anar cap a Perpinyà. Allà vam visitar el Palau dels reis de Mallorca:… Llegeix més»

TROBADA FACILITADORS 3.0

El passat dijous 19 d’abril, els alumnes que formem part del grup de mediadors de l’institut vam anar a la trobada de facilitadors 3.0, a la seu de la policia municipal de Girona. Allà vam rebre una formació sobre mediació i diferents instituts de la… Llegeix més»

PORTAVENTURA 3R ESO