JORNADA DE PORTES OBERTES

SI NO VAS PODER VENIR A LA JORNADA DE PORTES OBERTES PER CONÈIXER EL NOSTRE PROJECTE, TRUCA’NS I CONCERTAREM UNA ENTREVISTA I UNA VISITA PERSONALITZADA

TEL:  933 461 315

Projectes de TECNO del grup GP

Data: 26/02/2018
El grup GP o grup de projectes, també duu a terme projectes de tecnologia al taller. Això els inicia en la capacitació en destreses manuals, que tot sovint són molt agraïdes per aquests nois i noies.
Treballen molt l’autonomia i la presa de decisions… Llegeix més»

PROJECTE D’HORT ECOLÒGIC DEL GRUP GP

El grup GP és l’encarregat de tenir cura de l’hort ecològic de l’Institut. La professora Sara di Giovannantonio és qui lidera aquest projecte amb els nois i  noies, que han respost molt positivament.
El contacte amb la natura, l’esforç per la feina manual, la producció… Llegeix més»

Creadors en residència

Assajos Creadors en Residència dels alumnes d’aula oberta al Mercat de les Flors
Els alumnes d’aula oberta han fet els darrers assajos  de l’espectacle “Nosotros” que estrenen avui al Mercat de les Flors sota la direcció del coreògraf i ballarí Toni Mira

20170614_104600 20170614_095840

Creadors en residència

Els alumnes d’aula oberta, han participat en el projecte Creadors en Residència als instituts de Barcelona
Creadors en Residència és una iniciativa conjunta de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), Fàbriques de creació, i el Consorci d’Educació de Barcelona, amb la col·laboració del MACBA.

En Residència és… Llegeix més»