Sant Jordi 1: contes a l’escola Dolors Martí, a càrrec de Júlia Izquierdo

El 23 d’abril els nens i les nenes de l’escola Dolors Martí van celebrar Sant Jordi i els avis i les àvies dels alumnes estaven convidats a llegir-los contes. Cada any ho fan i aquest any hi vam anar 4 alumnes de l’institut Badia i Margarit (i exalumnes del Dolors Martí) a llegir contes perquè els faltaven avis i la Judit (la nostra directora) ens va proposar d’anar-hi a llegir. A nosaltres ens va fer molta il.lusió tornar a l’escola on vam estudiar i on tan bé ens ho vam  passar, per reviure el que nosaltres ja vivíem com a alumnes, però ara, a l’altra banda, llegint contes i narracions als actuals alumnes de primària.

A aquesta activitat hi vam anar: el Julián, que va llegir “El vestit nou de l’emperador”; l’Aitor i l’Elisa Baños que van llegir “L’arca de Noè”; la Paula, amb una versió molt divertida de “El Quijote de la Mancha” i jo, la Júlia, que vaig llegir un capítol del còmic de “L’home gos” i que penso que els va agradar molt als alumnes perquè és un llibre molt divertit.

Va ser una activitat diferent i que ens va agradar molt perquè vam tornar a veure professors, companys i l’escola que tant ens va ensenyar de petits.

Júlia Izquierdo, 3r ESO