Un matí diferent, al REC.0 d’Igualada. A càrrec de Nars-Edin

El passat  11 de maig del 2018 alguns alumnes de primer del grup PIM i tercer del grup BiMPLICA’T vam anar al REC, un barri d’Igualada de fàbriques de pell que ja no funcionen, però que per aprofitar- les han fet  unes quantes botigues de roba com per exemple ADIDAS, BILLABONG, LEVIS, NEW BALANCE etc… I així fins a 108 botigues de roba i calçat i similars. A més, cada pocs metres hi havia parades de menjar, una mena de furgonetes que es diuen Food-Trucks . N’hi havia més de trenta. A mi la que més em va agradar va ser una que feia unes galetes molt grans i una altra que feia uns crêpes boníssimes (però, això sí, era tot caríssim). A mi em va agradar tot perquè està molt bé això de posar botigues en f+abriques.  És una molt bona idea.

Quan nosaltres vam anar-hi amb les professores Rat i  Laura, vam fer primer una parada per  esmorzar i les professores ens van comprar unes crêpes i cafès per elles, i quan vam acabar d’esmorzar vam anar a donar voltes pel REC amb diferents grups Nabil i Abdel, Ismael i Nars, José, Dan i Raúl.  Amb aquests grup vam anar fent un treball per a l’escola. Havíem de respondre preguntes com per exemple: Quina edició del REC és aquesta? Quin any es va començar? Quantes edicions per any es fan? Quantes marques hi ha al REC?

Va ser un matí diferent, entretingut i molt divertit. L’any que ve ja hi podem tornar!

Nars Edin Lashab, 1r ESO INS Badia i Margarit