Hem descobert l’escola Gaspar Camps, a càrrec de María Pulido i Oriol Jiménez

Avui dia 18  els alumnes del BiMplicat i alguns més, hem anat a fer una visita al Gaspar Camps.

A les 9h hem sortit del BiM per ana r cap allà i després d’una estona caminant hem arribat al centre on hem fet les activitats.

Hem fet tres activitats: taller de pell, on ens hem fabricat una llibreta de pell; xerrada d’un alumne com nosaltres que ara està fent un Cicle de Grau Superior; i visita al centre. .

Per al taller, en primer lloc ens han ensenyat el material: els regles (de metall, de plàstic), cúters, punxons, cartró per fer la plantilla, cola de contacte i, el més important, la pell (que ens han deixat triar el color). Hem fet la funda d’una llibreta i ens ha portat una estona llarga fer-la perquè hem hagut de copiar el patró, tallar-lo amb cúter, fer els forats, encolar i cosir-lo.

En acabar l’activitat ha vingut un exalumne de la Judit, el Marc, per explicar-nos la situació d’ell i com estava com nosaltres a 3r i com ha arribat fins a Cicles de Grau Superior. Ens ha motivat molt a estudiar i treballar.

Posteriorment una altra professora en ha ensenyat tota l’escola i l’equipament del que disposen els alumnes que estudien allà.

A la sortida ens han acompanyat la Judit i la Laura, que també s’han fet llibretes per a elles.

María Esmeralda Pulido i Oriol Jiménez, alumnes de 3r ESO. Institut Badia i Margarit