ALUMNES DE L’ANDREU NIN VISITEN RÀDIO VENDRELL

IMG-20170601-WA0015

El dimecres dia 30 els alumnes que durant aquest curs han fet l’optativa de ràdio han visitat  Ràdio i televisió del Vendrell. Davant la sorpresa de tots  han intervingut al programa La Calaixera que s’estava emetent en directe i han posat a la pràctica el que han estat fent  durant tot el curs. Hi ha hagut nervis, però els alumnes n’ han sortit molt contents..No només han sortit en directe sinó que, també se’ls hi ha explicat el funcionament i el procediment per fer un programa i com s’aconseguia la insonorització de l’espai.

Segur que a més d’un se li ha despertat el cuquet del periodisme o de tècnic de so i qui sap si d’aquí uns anys, de l’experiència d’avui en surt un ofici

Aprofitant on erem, hem baixat al pis de sota a TV Vendrell on se’ns ha explicat i se’ns ha mostrat que no tot és el que sembla.