Som Escola Verda

El passat dissabte 25 de novembre, va tindre lloc l’acte de lliurament dels distintius d’Escola Verda del 2017 al Museu de les Aigües de Cornellà de Llobregat. A l’acte, el representant del nostre centre va recollir el reconeixement com a Escola Verda, després de la bona feina en favor de la sostenibilitat que s’està fent al centre, especialment promoguda des de la comissió sostenible.
Aquesta comissió està integrada per docents que representen tots els nivells educatius del centre, i pretén fomentar la conscienciació del nostre alumnat en aquelles pràctiques i actituds del dia a dia que ens han de conduir cap a una societat més sostenible i conscient a nivell ecològic, incorporar els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre (currículum, gestió, relacions amb l’entorn, etc.), promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del seu entorn, afavorir l’intercanvi entre el nostre centre i altres que comparteixen uns mateixos objectius.
Aquest reconeixement ha estat possible després d’un procés de dos anys de formació dels docents i de participació en activitats sostenibles programades conjuntament pels departaments de Territori i sostenibilitat i Ensenyament.