Presents al IRTCA

Alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’I-E Daniel Mangrané ha estat present en la 4a Fira de projectes “Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula” celebrat a la seu de CosmoCaixa en Barcelona, per presentar els projectes que estan desenvolupant al centre.
Més de 2500 estudiants de 4t d’ESO que han cursat l’assignatura optativa de Tecnologia i han participat en aquest programa presentaran els projectes que han realitzat en la fase final.

La Fira va estar oberta a alumnes dels instituts participants, familiars, visitants d’altres centres educatius i ciutadania en general. En aquesta edició més de 1700 alumnes van presentar al voltant de 500 projectes.
Durant la pròxima setmana, aquests projectes, es presentaran a la resta de companys i claustre del centre. Els tres projectes presentats estan basats en la metodologia steam utilitzant la placa arduino. Aquests consisteixen en un piano capacitatiu utilitzant llaunes de refresc, un cub de leds que seguia diferents seqüències i un rellotge que dona les hores atenent als valors de la sèrie de Fibonacci. Enhorabona!

IRTA