Preparem el CodeWeek

A partir del divendres dia 14 d’octubre i durant tota la pròxima setmana (del 17 al 21 d’octubre) el nostre centre realitzarà per primera vegada una activitat dins del marc de la Codeweek. L’activitat consistirà en un apadrinament digital, en què els alumnes de secundària de la matèria optativa “Robòtica i programació” realitzaran una sèrie d’activitats amb les tauletes utilitzant el programari educatiu Scratch.
El resultat final d’aquest treball tindrà com a beneficiaris els alumnes d’infantil de P4 i P5 i els alumnes de 6è de Primària. I a més, els alumnes de secundària podran crear, compartir i col·laborar amb l’aplicació Scratch.
L’objectiu principal d’aquesta activitat és tractar de modificar la forma en què els estudiants es relacionen amb la tecnologia, passant de ser consumidors a creadors tecnològics mitjançant el desenvolupament d’aplicacions per a dispositius mòbils.

img_20161013_171707 img_20161013_171717