Ens visita l’alumnat de CAFE

La setmana passada vam rebre la visita d’alumnes del Grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport que la Universitat EUSES imparteix a Amposta. L’objectiu era compartir experiències i poder-los explicar com es gestiona el dia a dia i el projecte de centre en tot el relacionat amb l’esport i el foment d’hàbits saludables. L’equip de mestres i professors d’aquesta àrea va preparar la presentació i la dinàmica que va resultar molt profitosa. A més, les dos entitats han signat un conveni per poder tenir alumnes en pràctiques en el nostre centre.