Comencem els intercanvis lingüístics

Durant aquest curs, es duran a terme diferents intercanvis lingüístics entre els nostres alumnes i altres alumnes europeus. Una activitat motivadora, en la qual el nostre alumnat aprendrà la llengua i la farà servir en contextos i situacions reals.

Aquesta setmana, els companys de 3r d’ESO, han engegat el primer dels projectes amb un centre de Finlàndia. S’anomena “Finnish Friendship”, on es pretenen fer diverses activitats d’intercanvi virtual sobre aspectes personals (hobbies, rutines, esports, etc.) i aspectes culturals (com és l’escola, etc.). Hi participa una escola de Finlàndia.
Es desenvoluparan altres com:

• 6è de Primària: “Bee the sentinel of mankind” (projecte sobre les abelles, lligat bàsicament a llengües estrangeres i naturals, però també a plàstica i socials). En aquest projecte participem 9 països Europeus: Polònia, Grècia, Croàcia, França, Holanda, Eslovènia Georgia, Ucraïna i Espanya.
  • 1r d’ESO: “Guess Who’s who”. Mini-projecte sobre com fer descripcions físiques en anglès. Els alumnes es fan una foto de grup i els altres països han d’endevinar qui és qui a partir de les descripcions dels alumnes en forma de joc. Hi participa França, República Txeca, Ucraïna i Espanya.
  • 2n d’ESO: Projecte amb una escola de Dundee (Escòcia). Es pretenen fer diverses activitats d’intercanvi virtual sobre aspectes personals (hobbies, rutines, esports, etc.) i aspectes culturals (com és l’escola, etc.).
  • A més, des de l’optativa de Francès, ja s’ha engegat un projecte d’intercanvi virtual sobre aspectes personals (hobbies, rutines, sports, etc.) i aspectes culturals (com és l’escola, etc.). Hi participa una escola de França i, del nostre centre, participen tots els curos (optatives) de 2n a 4t d’ESO.