Biblioteca

La Biblioteca de l’Institut Santa Eugènia és un espai educatiu que ofereix materials en tots els tipus de suport per a l’aprenentatge i per a la recerca.

És un servei adreçat a la comunitat educativa per al desenvolupament del currículum.

En dates assenyalades, com ara Nadal o al festa de Sant Jordi, es fan activitats especials (concursos, activitats virtuals…) que s’anuncien en el seu moment

• Els alumnes poden utilitzar la biblioteca per demanar en préstec aquells llibres de lectura que necessiten. També hi poden estar per estudiar o treballar aprofitant l’ambient de tranquil·litat i silenci.
  • Sempre que vulguin un llibre en préstec o demanar hora per treballar amb els ordinadors hauran d’utilitzar el carnet d’estudiant.

Cada curs hi ha nous llibres que es compren segons demanda de llibres més sol·licitats per l’alumnat. Aquestes compres es fan gràcies a les aportacions econòmiques de l’Associació de Mares i Pares (AMPA) i l’Institut Santa Eugènia, i subvencions de l’Ajuntament de Girona.

ENLLAÇOS D’INTERÈS

BIBLIOTEQUES MUNICIPALS DE GIRONA

BIBLIOTECA SALVADOR ALLENDE (SANTA EUGÈNIA, SANT NARCÍS I CAN GIBERT DEL PLA)