AMPA

L’AMPA dona suport a pares i mares, professors, alumnes i direcció del centre en tot allò que contribueix a la millora de la qualitat de l’ensenyament que rep el nostre alumnat.

L’organigrama de l’AMPA RIDAURA 2018-2019 és el següent:

PRESIDENTA: Rocío Martínez Cortés
VICEPRESIDENT: Francisco Rodrigo López
TRESORERA: Glòria Garrido Miret
SECRETÀRIA: Anna Bertran Roig

L’AMPA RIDAURA organitza xerrades informatives per als pares i mares i gestiona el projecte RECICLATEXT, en col•laboració amb els ajuntaments de Castell-Platja d’Aro-S’Agaró i Santa Cristina d’Aro. Subvenciona el 75% del preu del transport en les sortides escolars i també subvenciona material didàctic per a l’ institut. Pel que fa a les jornades de celebració, col•labora en la festa de Sant Jordi tot subvencionant els diferents premis atorgats als alumnes i col•labora en la festa de graduació de 2n de Batxillerat cuidant-se de l’organització d’una part. Quant a les jornades més lúdiques, l’últim dia de classe, abans de les vacances d’estiu, contracta diferents activitats per tancar el curs amb concurs de consoles, inflables, etc. També organitza tota la festa de final de curs de dissabte al vespre amb ball, rifes, entrepans i begudes.

Podeu trobar més informació sobre l’AMPA RIDAURA a:

Instagram: ampaiesridaura

Twitter: @ampaiesridaura

Facebook: ampaiesridaura

Correu electrònic: ampaiesridaura@hotmail.com

Mòbil AMPA: 679446836 (Gemma Vilà)

No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres si teniu cap dubte o problema.