Associació Esportiva Escolar

L’Associació Esportiva Escolar IES Ridaura de Castell d’Aro, es va constituir l’any 2011 per tal de promocionar l’esport entre els alumnes del centre. Amb el temps hem anat creixent i actualment, estem en contacte amb molts clubs de la zona per tal de treballar-hi conjuntament. La filosofia de treball que perseguim és apropar el centre a les entitats esportives de la zona d’influència i aquest objectiu s’ha assolit subscrivint amb aquestes acords i convenis de col·laboració.

TORNEIG D’ESCACS INS RIDAURA

Dimecres 8 de novembre 2023 hem finalitzat la fase prèvia, i la setmana vinent farem els quarts de final amb els següents enfrontaments:

Eric M (1) vs Jordi M (8)
Sebastian M (2) vs Joan M (7)
Axel F (3) vs Iker S (6)
David S (4) vs Roc B (5)

Els primers amb blanques, els segons amb negres.
Els semifinalistes tindràn premi garantit, tal com s’estableix a les bases adjuntes en aquest mateix document (llicències federatives, inscripció a torneigs, beques de classes, etc).

La classificació completa pot consultar-se en aquest ENLLAÇ.

Aquells que no s’hagin classificat, és a dir, que no estiguin entre els vuit primers de la classificació de la fase prèvia, podran venir igualment a jugar partides amistoses, i l’últim dia (el 13 de desembre) sortejarem altres dues beques de classes d’un mes entre tots els que hagin vingut.

PROPOSTES EXTRAESCOLARS CURS 2023-2024

A continuació podreu trobar les activitats que proposem enguany, com a activitats extraescolars. Nosaltres, des de l’institut, n’anirem fent promoció a les tutories, classes d’Educació Física i hores del pati. Si voleu provar alguna de les activitats caldrà que truqueu al telèfon de contacte de l’activitat i ells us informaran si s’ha pogut conformar el grup o no, com heu de fer el pagament, etc… cal recordar que es necessita un mínim d’alumnes per a que es faci l’activitat. Esperem que sigui del vostre grat!

Per a qualsevol aclariment, informació complementària, o bé si voleu proposar alguna altra activitat si assegureu un nombre mínim d’alumnes, contacteu amb el professor Joan Pla, joanpla@insridaura.cat.